DebuffeřiClassy - napříkladWarlock/Mage - Snížení fyzické a magické odolnosti vůči kritickému zásahu cíle
Co děláHlavní prací debufferů je pomoci ostatním ve skupině dávat cíli maximální zranění tím, že sníží obrany cíle - na popis některých takto využitelných skillů se zaměříme zde. Debuffer dále může například i snižovat útočnou sílu cíle.
Náročnost vytvoření postavyAž na K/W je náročnost vytvoření debufferů velmi nízká. Nemusíte mít top vybavení, stačí mít maximální level a na maximum natrénovaný skill který debuffer využívá. Vybavení stačí kolikrát špinavě statované a pomalu není potřeba plusovat.
Obrovskou výhodou je, že takovýto debuffer může chodit endgame a vlastně na sobě nemusí mít nic. Stačí když na bose nahází své debuffy a ideálně je chvíli podrží...
U K/W jde vlastně o tanka - primárně si uděláte tanka a bonusem si namaxujete skill pro debuff.
Popis skillůJde o ilustrativní popisy, aktuální popis skillů hledejte u své postavy ve hřeElemental Extraction (M/Wl - Elite skill: 70)
When attacked by Flame or Electric Explosion, the target's Physical Defense will be reduced by 30% and Magical Defense by 30% for 10 seconds.
Casting Time: 2
Saces's Cracking Spell (Wl/M - Elite skill: 40)
Only usable under the state of Willpower Construct.
Target's Critical Physical Resistance and Critical Magical Resistance by 20.0. Lasts for 15.0 seconds (+9.0 per level )
Casting Time: Instant
Infiltration Spirit (M/D - Elite skill: 60)
After a target is hit by your Earth Pulse, it causes an additional reduction of target's Magical Defense. (Depends your level of Earth Pulse) (Starts at 5% magical defense reduction. +.35% per level. 30.5% at level 85
Withering Seed (D - Druid Primary Only skill - level 42)
Plants a seed into your target's body reducing its Physical Defense by 2.0% for 20.0 seconds, and restores 1 point of Nature's Power.
If you possess Nature’s Power, it will consume 1 point of Nature's Power to enhance abilities and reduce target's Physical Defense by 2.0% for 20.0 seconds. Also, 1 point of Nature's Power will be restored.
Casting Time: Instant
Weakening Seed (D - Druid Primary Only skill - level 14)
Plants a seed into your target's body reducing its Magical Defense by 1.6% for 20.0 seconds, and restores 1 point of Nature's Power.
If you possess Nature’s Power, it will consume 1 point of Nature's Power to enhance abilities and reduce target's Magical Defense by 2.0% for 20.0 seconds. Also 1 point of Nature's Power will be restored.
Casting Time: Instant
Elemental Weakness (M - Mage Primary Only skill - level 32)
Reduces all of target's resistance by 30 (+6 per level) points for 30.0 seconds.
Casting Time: Instant
Authoritative Deterrence (K/W - Elite skill - level 50)
Forces a target to face and attack you, and you become the one with the most aggro. Also increases your aggro by 1.0%..13.6%. Increases all damage on the target by 5.0%..45.5% for 3 seconds.
Casting Time: Instant
Disarmament (K - level 4)
Inflicts 65.0% main hand weapon DPS to the target and reduces its armor value by 3% to 12% for 8.0 seconds. Can be stacked 4 times
Casting Time: Instant